Spent Selbæk.
av SC community
• 28.02.2001
Laila Selbæk er usikker før morgendagens åpningsdistanse i junior-NM i Granåsen. – Jeg har ligget syk en periode, og vet ikke hvor jeg står, sier Selbek til Langrenn.com.
Laila Selbæk er usikker før morgendagens åpningsdistanse i junior-NM i Granåsen. – Jeg har ligget syk en periode, og vet ikke hvor jeg står, sier Selbek til Langrenn.com.
Hun innrømmer at det kribler litt ekstra i magen, dagen før det hele braker løs.
– Jeg er litt nervøs. Men det skyldes usikkerhet rundt formen. Det er vanskelig å si hvor jeg står, sier Selbæk, dagen før den klassiske 15 kilometeren.
Sist mandag kjørte trønderjenta sin første intervall- økt på fjorten dager.
– Det var greit nok. Ikke all verden sprut, men under dagens treningsøkt følte jeg meg ganske pigg, sier Selbæk optimistisk.
I morgen får vi svaret!





