Mye jobbing i vente.
Til helga er det ski-avslutning med sprint og femmil. Nå er det jobbing med diplomoppgaven på BI som tar mesteparten av fritiden.
Til helga er det ski-avslutning med sprint og femmil. Nå er det jobbing med diplomoppgaven på BI som tar mesteparten av fritiden.
De siste dagene før NM har jeg valgt å tilbringe i hjemplassen Bodø. Kanskje det kan gjøre susen…
No er det snart snowboard sesong for oss som går på «bortoverski» resten av vinteren.Ettersom været har vært perfekt her i Trøndelag, for all skiaktivitet denne uka, måtte jeg tjuvstarte litt.
Om ei snau er det klart for 5-mila i NM. Med den formen jeg er i – er jeg fornøyd hvis jeg klarer premie…
28.april legger vel 14.000 skiløpere avgårde på den 38 kilometer lange ferden fra Finse til Haugastøl.
Ikke siden forrige tirsdag har jeg trent skikkelig. Sykdommen kom ubeleilig – som alltid. I dag skal jeg rusle meg et par timer. Det er jo snart sprint og femmil!
For komplett sluttstilling i ØkoKraft Cup for junior sesongen 2000/2001:
Bjørn Dæhlie elsker å investere penger i eiendom. Nå har ski-kongen gått sammen med blant andre Åge Skinstad og tre andre investorer og kjøpt Bjørgård Høyfjellshotell på Sjusjøen.
Det er klart for NM på hjemmebane – igjen. Nå er forholdende perfekte og nok snø er ikke lenger noe problem.
Langrenn.com har fått mange henvendelser om kommende helgs tre og femmil går i fellesstart. Dette er nå avbekreftet: Rennene går med vanlig enkelstart. Konkurransene er forøvrig avslutningen på sesongen. Mesterskapet arrangeres i Steinkjer med sprint lørdag og tre og femmil søndag. Begge i klassisk stil.
End of content
End of content