• Innimellom bakker og snekledde fjell….

    ligger Hadanger så skjönn, eller noe sånt!!Eg er stolt av all stötten eg har
    fått de siste dagene.


    Tirsdagen var en god dag i dobbek forstand.Först var det 10 kilometeren, som
    nok en gang ble en opptur.Var litt spent, viste formen var der, men nok engang
    gjalt det og holde fokus på de rette tingene.Var litt slakk de förste
    kilometerene og låg litt bak på förste passering.Fikk etterhvert gode
    tilba´kemeldinger om att eg gikk fort og ved målpassering ledet eg.Det holdt til
    en 11 plass, noe som ble litt i overkant av forventet.


    På kvelden var vi i VM-studio og fremförte sang til hyllest for Bente.Mens vi
    sitter på bakrommet og ser norskt fjernsyn, kommer en melding på skjermen til
    dagens 11 mann på 10 kilometeren.Eg ble målös og ikke lite stolt, dette ble lagt
    merke til.Slengbemerkninger kom om at det burde sendes oppfordringer til
    andre Komuner om å få til det samme.


    Nok en gang må eg få takke näringsliv og enkelt personer der hjemme i Odda
    som gir så mye stötte.Dere gjör meg stolt av hjemkomunen min.


    No gjenstår 30 kilometeren for min del.Fikk vite igår at det ikke ble
    stafett, noe eg igrunne var forbredt på, men det hadde vert kjekt å få gå no når
    formen er så bra.30 kilometeren tar eg som treneing og en erfaring.Stilarten er
    ikke min favoritt, men det kan väre starten på forbedring av sköytinga mi.


    Sender en hilsen til alle der hjemme.


    Tusen takk alle sammen!!!!!!!!

  • Thomas reiser hjem.

    Thomas Alsgaard står over femmila på søndag. – Nå drar jeg hjem for å tenke igjennom hva jeg har gjort galt under disse dagen i Lahti, sier Alsgaard til Langrenn.com.

End of content

End of content