Snø i Meråker!
av SC community
• 13.06.2001
I går vasset jeg i 20 centimeter med nysnø på joggeturen i Meråker. Det er bitende kaaaldt!
I går vasset jeg i 20 centimeter med nysnø på joggeturen i Meråker. Det er bitende kaaaldt!
Det ble en liten forkjølelses-kur etter samlingen på Sognefjellet. Ikke noe alvorlig, men sykdom kommer alltid ubeleilig.
Her i Meråker er det kaaaldt for å si det slik. I dag er det 6 varmegrader. Ikke akkurat nok til å slikke solen. Og på langturen på bena i går, vløp jeg i 20 centimeter med nysnø. Da snødde det i nesten hele bygda!
Ellers takket jeg nei til å være med på golfturen til Portugal. Jeg valgte å bli hjemme å trene. Juni er en vanskelig måned, hvor man aldri får trent nok.
Det blir vanskelig å følge de andre gutta nå på golfbanen!









