Tilbake for fullt!
av SC community
• 07.05.2001
Ja, ja. Så er alt tilbake til det vanlige med daglige treningsøkter. Om fjorten dager starter den første samlingen på snø – på Sognefjellet.
Ja, ja. Så er alt tilbake til det vanlige med daglige treningsøkter. Om fjorten dager starter den første samlingen på snø – på Sognefjellet.
Det ble mange konkurranser i april – og når jeg nå har startet barmarkstreningen igjen for fullt – merker jeg at det samme skjer hvert eneste år: Jeg blir knallstiv i beina dagen derpå etter en løpetur.
Formen er nok ikke dårlig, men det er bare det at kroppen trenger tid til å komme tilbake i god gammel rytme.
Formen er nok ikke dårlig, men det er bare det at kroppen trenger tid til å komme tilbake i god gammel rytme.
Snøen ligger fortsatt på i høyden på fjellet, og det er faktisk muligheter for å gå på ski.
Denne helgen har jeg vært hjemme på Sandane og løpt stafett. Der vant Fjellhaug/Vereide med ett sekund foran ASK.
Ellers hadde jeg en utrolig fin tur til Barcelona i april. Godt å slappe av og tenke på noe annet. En ferie er til for å nytes…
Vi snakkes!
Odd-Bjørn









