Greit med Sprintlaget
av SC community
• 04.05.2001
Foran kommende sesong blir jeg å finne på en forsterket utgave av sprintlaget(jeg er jo med!)
Foran kommende sesong blir jeg å finne på en forsterket utgave av sprintlaget(jeg er jo med!)
Det passer meg bra at det ble sprintlag for meg kommende sesong. Det er jo først og fremst sprint jeg satser på i OL-sesongen.
Jeg vet ellers lite eller ingenting om opplegget, bare at sprintlaget skal sidestilles med Elitelaget når det gjelder satsing og prioritering fra forbundet sin side.
Dette blir femte året på rad at jeg er på landslag. Først var jeg 2 år på HV-laget, så var jeg 2 år på Utviklingslaget, før jeg nå igjen har rykket opp til Elitelaget i sprint.
Ellers trener jeg nå fortsatt en del på snø, på både telemarkski og langrennski. Er i gang igjen med treninga etter den treningsfrie ferien, en uke på beachen på Kypros.









