Klar for ny sesong!!
av SC community
• 04.05.2001
Ja, nå er ferien over og det er på tide å legge planer for en ny sesong. Har kommet i gang med litt langrenns trening igjen, og jeg merker at motivasjonen for hard trening mot nye mål kommer sigende.
Ja, nå er ferien over og det er på tide å legge planer for en ny sesong. Har kommet i gang med litt langrenns trening igjen, og jeg merker at motivasjonen for hard trening mot nye mål kommer sigende.
Det gjorde godt med litt ferie i år også, men nå skal det bli greit å komme i gang med litt strukturert trening igjen. Vi begynner med en oppstart-samling allerede i neste uke og så går det vel slag i slag fremover. Det blir spennende med ny trener og nye løpere på laget. Tror dette blir positivt!
Dagene går nå med til veldig mye jobbing på skolen. Når man forsaker all studering nesten hele året blir det litt av et kjør nå rett før eksamenstid. Jeg og Rønnaug skriver på en STOR prosjektoppgave, men nå begynner vi snart å se mål… Muntlig eksamen gjenstår!
Nå slukker de lyset på biblioteket… Ha det bra!









