Klar for nye topper!
av SC community
• 08.04.2001
Nå har jeg kommet hjem til Molde på påskeferie og er klar til å bestige noen nye topper!!
Nå har jeg kommet hjem til Molde på påskeferie og er klar til å bestige noen nye topper!!
Værutsiktene er noe usikre , men jeg håper skydekket letter og at sola kommer fram. Jeg må innrømme at jeg er en «fineværsløper» på denne tiden av året. Gleder meg til å kunne ta på de breie telemarkskia, labbe opp noen høydemeter og suse ned fjellsida i deilig løssnø! Så mye langrennstrening har det ikke blitt siden NM. Faktisk ingen ting. Jeg slet litt med sykdom før NM og ble verre igjen etterpå, og nå har jeg på ny fått vondt i halsen. Ikke bra…Håper den rette medisinen er noen rolige dager med påskeferie.
Ønsker alle sammen ei god påske!!









