– Kunne gått bedre!
av SC community
• 07.03.2001
Odd-Bjørn Hjelmeset var ikke storfornøyd etter sjuendeplassen. – Tja, ikke all verden å skryte av, sier Hjelmeset til Langrenn.com.
Odd-Bjørn Hjelmeset var ikke storfornøyd etter sjuendeplassen. – Tja, ikke all verden å skryte av, sier Hjelmeset til Langrenn.com.
– Målet var seier. Når jeg ikke klarer det, er det lov å være en smule skuffet, fortsetter han.
Dagens løype i Kollen favoriserte ikke akkurat 30-åringen.
– Løypa var bra den, men jeg er ikke god nok til å stake i lett terreng. Det visste jeg før jeg kom hit. Men at det skulle være så dårlig – det hadde jeg ikke trodd.
Nå ser han fremover – til femmila.
– Jeg har følt meg i veldig bra form de siste dagene. Femmila blir knallhard. Men jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg, avslutter lysluggen.









