Kvalitetstrening
av SC community
• 25.03.2001
Har trent bra denne uka. Men i dag har jeg holdt hviledagen hellig, føler meg litt sliten i føttene.
Har trent bra denne uka. Men i dag har jeg holdt hviledagen hellig, føler meg litt sliten i føttene.
I dag har jeg holdt hviledagen hellig. Har følt meg litt småsliten i føttene de siste dagene, så i dag har jeg innvilget meg en rolig dag. Har trent ganske bra denne uka som har gått, og jeg føler meg i ganske ok form. Ser fram til 5 mila neste søndag, er litt usikker på om det blir start på sprinten enda. Det er vel drøyt å si jeg gleder meg til 5 mila, for det blir sikkert 5 lange tunge mil, men jeg håper nå i alle fall at formen er så bra slik at jeg skal kunne være med å sette litt farge på den. Jeg har satt mine mål for 5mila, med de er hemmelige…
Ellers har jeg kost meg i det fine trøndelagsværet hele denne uka. I går var jeg og såg på Reinsfjellrennet, og ga noen av løperne litt cola. Artig å se på skirenn også, en rolig helg etter å ha gått Birken og 5 mila i Kollen de to foregående helgene.
Denne uka blir det vel bare rolig tenker jeg, får prøve å lade opp litt til den siste helga med skirenn for denne sesongen. Det blir vel noen turrenn hvis lysta er til stede utover våren, men vi får se.
Krister









