– Nå får jeg vel gå i Hochfilzen
– Nå får jeg vel gå i Hochfilzen neste uke.
Det sier Johan-Olav Botn etter utklassningsseier og 20 blanke treff i Östersunds 20-kilometersløp.
– En merkelig følelse, jeg har aldri følt meg så rolig på standplass.
– Nå får jeg vel gå i Hochfilzen neste uke.
Det sier Johan-Olav Botn etter utklassningsseier og 20 blanke treff i Östersunds 20-kilometersløp.
– En merkelig følelse, jeg har aldri følt meg så rolig på standplass.
Hørt om Sonja Leinamo?
Nei, tenkte vel ikke det.
Men 23-åringen fra Finland var 0,3 sekunder fra å levere en av skiskytingens største sensasjoner noen gang.
I veien stod bare en italiensk veteran.
De franske damene vant damestafetten i verdenscupen i Östersund.
Det var lettere enn å få alle spørsmål om landslagets interne skandaler under høsten. Da ble seierslaget veldig fåordige.
Norge skjøt for en mulig stafettseier i mixed stafetten i Östersund.
Men det ble en ny strafferunde på Ingrid Landmark Tandrevold, som fikk hele tre runder i lørdagens damestafett.
– Jeg holdt pusten litt for lenge.
Vetle Sjåstad Christiansen oppdaget ikke at den lumske vinden i Östersund hadde snudd da han kom inn til liggende på siste etappe i herrenes verdenscupstafett.
Men Geilo-løperen slapp med skrekken, og Norge beviste at de kan vinne stafetter også uten brødrene Bø.
End of content
End of content