– «Jobbigt»!
Ikke før den første eksamen er unnagjort – kommer den neste. Det er «jobbigt» om dagen.
De siste ukene har stort sett gått med til en ting; lesing!
Det er ikke lenge siden jeg var ferdig med den første eksamen. Nå er den neste rett rundt hjørnet.
Treningen går greit nok. Jeg kommer meg ut i frisk luft – stort sett – hver dag – og skal være fornøyd med det. Da eksamenstiden er over – kommer også overskuddet tilbake.
Jeg har fått tilbud om å være med på sprintlandslagets-samlinger. Hvilke jeg kommer til å være med på – er ikke bestemt. Ennå.
Laget drar på Sognefjellet kommende helg – uten meg!
Ellers har Steinar Mundal takket ja
til å bli trener for kretslaget til Buskerud Langrenn. Det blir kjempe-spennende
og ikke minst motiverende.
Har endelig fått tatt Grønt Kort i golf, og gleder meg til åspille meg ned i handicap utover sommeren.
Vi snakkes!
Trond Iversen









