Johaug trekker seg: – Tør ikke
Therese Johaug hadde tenkt å stille i NM. Nå trekker hun seg.
Therese Johaug hadde tenkt å stille i NM. Nå trekker hun seg.
Lørdagens stjernespekkede gateløp i Simostranda vil avgjøre framtida til langrennsdronninga som «la opp» i fjor.
– Det må jeg jo si er ukas høydepunkt, sier Therese Johaug. Nå er det nemlig offisielt: Hun skal til VM i 2026.
Therese Johaug er gravid og venter sitt andre barn i starten av januar 2026. Men 37-åringen røper at hun har nye ambisjoner med startnummer.
End of content
End of content