Bjervig går i Russland.
av SC community
• 01.03.2001
Espen Bjervig har akkurat kommet hjem fra en ukes ferie i syden. I dag bestemte han seg for å gå søndagens verdenscuprenn i Russland.
Espen Bjervig har akkurat kommet hjem fra en ukes ferie i syden. I dag bestemte han seg for å gå søndagens verdenscuprenn i Russland.
– Jeg trenger å gå skirenn. Derfor passer det perfekt med rennet i Russland kommende helg, sier Espen Bjervig til Langrenn.com.
Mandag ble fem herrer tatt ut i troppen som skal til Russland. Navnet til Espen var ikke på den listen.
– Jeg spurte selv om jeg kunne få gå, sier lysluggen.
Herrer:
Espen Bjervig
Tore Bjonviken
Håvard Skorstad
Morten Brørs
Tor Arne Hetland
Kristen Skjeldal









