Hetland klar for Engadin Skimarathon.
av SC community
• 05.03.2001
Tor Arne Hetland dropper femmila i Kollen kommende lørdag til fordel for Engadin Skimarathon i Sveits.
Tor Arne Hetland dropper femmila i Kollen kommende lørdag til fordel for Engadin Skimarathon i Sveits.
– Jeg har ingen mulighet til å hevde meg på femmil klassisk, sier Hetland til
Langrenn.com.
Men:
– Jeg stiller på onsdagens sprint i Holmenkollen. Deretter drar jeg direkte til Sveits for å gå sprintrenn i nærheten av Silvaplana på fredag, fortsetter han.
Søndagens Engadin Skimarathon (42km) er et viktig renn for sponsoren Rossignol.
– Vi er et par løpere som skal kjøre «kompis». Målet er så klart at en løper på Rossignol vinner.
– Jeg går for seier, sier Hetland kontant!
PS: Rune
Torseth går også søndagens Engadin Skimarathon.
Startlister Engadin Skimarathon.
Finner du her.









