Håvard Sandstad Eidsmo (bildet) vant den tunge langdistansen på O-festivalen i Trondheim i helgen. Det ga en plass på den norske laget til verdenscupens neste runde i Tsjekkia i begynnelsen av august.
Alle løpene kan du se direkte og eksklusivt her på langrenn.com.