På tå hev!
Endelig skal jeg gå skirenn igjen. Morgendagens sprint-konkurranse blir den først ordentlige gjennomkjøringen siden VM.
Nå er jeg ved godt mot og på tå hev. Jeg har forberedt meg godt til konkurransene i Holmenkollen. Mye hard trening i etterkant av Lahti håper jeg skal gjøre susen. Det hadde vært utrolig morsomt å få full klaff!
Det er lenge siden jeg har gått sprint. Beste resultaten mitt denne sesongen er sjuendplass fra Engelberg. Den gang var det et par bratte motbakker som reddet meg fra dårlige plasseringer.
Spørsmålet nå er hvordan løypa i «Kollen» passer meg.
Tremila lørdag blir viktig. Det er en god stund siden sist jeg gikk fort under et langløp. Hvis resultatet kommer på lørdag hadde det ikke vært meg imot.









